Torsdag
Publicerat den

Idag är det torsdag och jag har inte bloggat på ganska länge, menmen..
Idag var det iaf en oturseftermiddag..det började med att när jag Karolina
och Wilma cyklat ner i kylan till gymnastiklektionen så säger våran lärare
att vi måste vända och cykla tillbaka och hämta pennor. Men aja det
var ju bara att göra så, men när vi sedan hämtat pennorna inser jag att
jag har tappat mina nycklar någonstans, vi letar som galningar för
att hitta dom men samtidigt inte komma för sent. Men vi kunde inte hitta
dom någonstans så det var ju bara att åka till gymnastiken och komma sent
och sedan ha origentering. Efter det så sa våran gympalärare att min lärare
hade ringt och hittat mina nycklar, och att jag kunde hämta dom i skolan.
Det var ju skönt, annars vet jag lix inte vad jag skulle gjort :P
Men nu ska jag iaf plugga vidare med tråkiga tyska glosor..






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?