Svar
Publicerat den

Hur lång är du?
Jag tror jag var 172,5 senast jag mätte.

Vad heter din hund?
Min hund heter Molly! :) 

Favorit affär? 
Jag tror att typ hollister och Gina är mina favoriter. 

Favoritklädmärke?
Hollister, lätt! 

Favoritfilm? 
Typ alla kärleksfilmer, haha. 'Tio orsaker att hata dig' ligger ngn stans i toppen iaf!

Favoritlåt?
Ho Hey, med the Lumineers

Bästa skämtet? 
Haha, ingen aning! 

Knöglar eller viker du toapappret?
Haha, viker ju inte direkt fina små svanar men hyfsat eller ngt! :P 

Bästa boken du läst? 
Hungergames 2

Favorit tv program? 
IDOL

Snyggaste killen? 
Harry Style, Nial Horan. Ögongodis

Har du nagellack på naglarna? 
Japp, har det nästan alltid!

Favoritfärg? 
Rosa

Favoritdessert? 
Cheesecake! 

Favorit glasssort? 
Ben & Jerry, baked Alaska 

Vad vill du bli när du blir stor? 
Det undrar jag också, jag tror jag vill arbeta med människor iaf. Inte sitta inne på något kontor hela dagarna.

Vad önskar du mest av allt? 
Att jag själv och alla andra slapp ha diabetes! 

Vad vill du gå för linje? 
Jag vill gå antingen natur, Sam eller ekonomi :) 

Sommar/vinter? 
Sommar sommar och sol! 

Om du vann en miljon vad skulle du göra då? 
Haha, skulle säkert spara skiten :D 













NAMN
 

MAIL


URL





Spara?